marți, 11 februarie 2014

Dragului meu drag de Dragobete

Dragul meu drag,

Mai tii minte cum m-ai cerut tu in casatorie? Nu a fost o cerere propriu zisa, romantica pe cine stie ce varf de munte, mijloc de oras, restaurant sau vreun eveniment inconjurati de oameni.
Eram doar noi in camera si ai intrebat "auzi, si eu totusi cand fac femeie cinstita din tine?". Fiindca de 5 ani imi erai ibovnic si bunica mea draga ne reprosa acest lucru. Ca nu e bine sa traim in pacat. Din pacate bunica mea draga este acum pe alt meleag si sper sa mai existe si acolo o alta dimensiune iar ea sa vegheze asupra noastra zambind.
Dar aceasta este o scrisoare de dragoste asa ca revenim pe meleagurile cunoscute. 
Noi nu avem nevoie de inele si alte simboluri, fiindca le-am pierdut pe toate pana acum... amandoi (verighete, inel de logodna cu diamant, toate-s duse) :)
Pe noi ne tine impreuna dragul neostoit pentru calatorii. Asa ca in loc sa-mi iei inele (care se pierd) sau flori (care se usuca), iar bomboanele ingrasa,  mai bine du-ma pana in cele mai indepartate zari, acolo unde nu esti sigur daca pe harta este o pata sau o insula mica. Maldive poate? De ce nu?
Stii dorinta mea de final de an? Sa ma prinda la caldura, langa apa (infinity pool ar fi ideal) si cu un cocktail in mana. Atat. Hai ca nu cer prea mult. Si Eximtur sa stii ca ne poate oferi o astfel de vacanta. Zic si eu, no pressure :)
Asta mi-e pofta mea cea mare: sa calatorim pana imbatranim si sa imbatranim impreuna la mal de apa.

Cu drag pentru D.
A ta D. de #Dragobete si in fiecare zi.

Acest text face parte din concursul "#Eximtur - Arata-i mandrului #Dragobete ca vorbesti limba straveche a dragostei!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu