joi, 7 martie 2013

Brose martisor textile

Pe langa multitudinea de bratari am facut si cateva brose, nici nu am apucat sa le pozez pe toate, in special cele in alb si rosu traditional au ramas nefotografiate si deja sunt la noile proprietare.
Dar am facut si in alte combinatii de culori, initial am zis ca sa fie de varietate si ulterior chiar s-au dorit si pe alte culori.

deja sunt date si nu mai am material , pot doar sa caut similar

facute deja de 2 ori, cea din stanga mai poate fi reprodusa, la cea din dreapta nu cred ca mai am material

deja facute de 2 ori, inca mai am ceva material disponibil

deja facute de 2 ori, inca mai am ceva material disponibil

deja facuta de N ori, inca mai am ceva material disponibil


stoc epuizat, la cerere mi pot lua material

cea din partea de jos a fost singura

singura facuta dintr-o fosta esarfa si mi-am oprit-o mie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu