joi, 3 februarie 2011

Reminiscente 2010

Dupa cum ziceam intr-un post anterior, mosul pe anul 2010 a fost mai mult decat darnic in cadouri.
Cu o oarecare intarziere, datorate maretei poste romane (colete disparute in neant si trimise a doua oara si din partea mea trimise si neprimite de mine de la alti) se pare ca s-au indurat pana la urma si mi-au parvenit si ultimele colete.

Primul cadou este cel venit de la swapul organizat de revista Atelierul , a venit tocmai din Munchen de la Bo3mia
Lipsesc din poza saculetul de lavanda, care acum imi parfumeaza sufrageria transformata in atelier, si mica scrisorica.



Ca sa ramanem tot ca dubluri de colete, cel pe care trebuia sa-l trimit eu nu a fost anuntat la destinatar astfel incat mi-a venit retur, dar am perseverat si l-am mai trimis o data de data asta corespondand cu destinatara ca sa verifice la posta. A fost o draguta si fiindca nu am vrut sa plateasca pentru retur, nu era din vina ei, i-am zis ca ne dam la pace daca imi trimite ceva simbolic facut de ea. Asa mi-a parvenit acest fluture simpatic. Creatoarea este Gariana




Inchei cu Revista Atelierul,  care, dupa swapul de Craciun, a organizat un concurs - Bradutul cel mai handmade - la care am castigat un premiu prin tragere la sorti. Bradutul il puteti vedea si pe pagina indicata , sau alaturi de alte decoratiuni aici


Si ultima supriza, venita chair in preajma Craciunului, a fost concursul organizat de Facut de mana cu un premiu oferit de Jurnale handmade. Cand incepusem sa-mi pierd speranta ca voi mai avea vreo veste de la posta, am primit avizul mult asteptat.
Sunt mai mult decat incantata de ele


Iar aici puteti vedea cat de bine se potrivesc la dimensiunile gentii mele, marea majoritate a gentilor mele avand asemenea dimensiuni.

Multumesc tuturor, eu ma bucur ca un copil de orice cadou, stiut sau surpriza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu