vineri, 10 decembrie 2010

Poze Carrefour 3-5 dec 2010

Iar vin si-mi pun cenusa-n cap...acest targ nici macar nu am apucat sa-l mai promovez, plus ca am fost puturoasa in facutul pozelor.
Nebunia mea de masa





Vecina cu care am impartit spatiul - Day by day fimo


Vecina din dreapta - Andra Art



Vecina din stanga - Lara Biju


Manuela Coza - Breeze Bijoux






Si familia Sonj'arlette


Dupa cum observati, toate panourile au cate un fulg decorativ. Intentia mea era sa fac cate unul cadou fiecarui expozant, dar nu mi-a iesit. sper ca la urmatorul targ sa cadorisesc si ceilalti expozanti.
Iar incidentul care m-a tinut in loc in realizarea fulgilor a fost talentul meu de a-mi strica singura munca - am reusit sa torn cafea direct peste sfere, cele colorate fiind din hartie lucioasa au fost mai putin afectate, dar cele albe aratau crunt, mai ales ca eu am turnat cafeaua sambata seara si ma descoperit duminica dimineata, timp suficient ca sa se mureze bine. Sa nu faceti ca mine :lol:

Un comentariu:

  1. Dovada clara a faptului ca ai ambele maini stangi:))Dar cafeaua a avut si alt dar.A atras cientii,care au roit toata ziulica prin preajma noastra:)

    RăspundețiȘtergere