marți, 14 decembrie 2010

Decoratiuni conuri argintii

Conuri de brad acoperite cu vopsea argnintie si decorate cu panglici diverse culori.
Dupa cum am povestit pe unele forumuri, a fost o adevarata aventura cu aceste conuri - le-am cules de prin putinele spatii verzi existente in Constanta, la una din vizite insotita de sotul meu, care a reusit sa calce intr-un maare "noroc"...apoi acasa a avut soacra o idee care s-a dovedit foarte inspirata = a scos conurile pe balcon si le-a dat 2 ture de raid...nu va zic ce a iesit din ele.  Dupa inca o zi de aerisit, le-am pus la uscat pe calorifere, fiindca le-am cules stranse si umede ...si au inceput sa se usuce...si sa se desfaca..si sa pocneasca ca popcornul.  Aventura a continuat cu vopsitul, am luat spray auto de la Dedeman si mi s-a stricat pulverizatorul, m-au ajutat colegii si au spart tubul sub presiune, colectandu-mi restul de vopsea, asa ca am terminat luand con cu con la pensula.

Acestea fiind zise , cam asta mi-a iesit pe argintiu, va urma si o tura pe auriu, fara peripetii de data asta.












Un comentariu:

  1. Vad ca nu ai avut timp sa te plictisesti :)Si noi am facut asa ceva la scoala, ne-a placut mult, am lipit margele la marginile conului, iar pe unele am pus sclipici. :)

    RăspundețiȘtergere