luni, 27 decembrie 2010

Conuri aurii

Dupa cum am promis, am revenit si cu poze la conurile aurii.
S-a vrut sa fie si un mic experiment: vroiam sa vad spre ce va trage clientela mai mult - auriu sau argintiu.
Argintiul are o prestanta mai rece, dar e favoritul meu, bijuteriile mele , inclusiv verigheta de nunta, sunt pe argint, respectiv aur alb, auriul nefiind aproape deloc prezent in optiunile mele, nici macar in gablonturi.
Auriul are marele dezavantaj ca poate duce foarte usor inspre kitch, iar la aceste conuri nu am precupetit nici un efort in acest sens :lol: dupa ce au fost date cu un spray cu acoperire completa le-am presarat si cu sclipici auriu, lasand si casa si biroul pline de particule marunte de sclipici.
Experimentul s-a terminat la egalitate, ambele culori gasindu-si musteriii care sa le aprecieze.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu