sâmbătă, 18 septembrie 2010

Workshop origami Carturesti

Joi, 16 septembrie, am fost la libraria Carturesti la un workshop origami sustinut de Andrei de la Kusudania.
Dl. profesor Andrei a fost foarte detaliat si foarte rabdator cu toata lumea. Nu ne asteptam la asa de multa lume dornica sa invete tainele origami, dar a fost o supriza placuta mai ales ca media de varsta fost foarte variata. Pe mine m-a bucurat sa vad ca e lume care e abonata la noutatile librariei Carturesti ceea ce inseamna ca mai sunt oameni care citesc si care sunt deschisi spre astfel de actiuni.
 Plecasem cu gandul ca merg sa-i sustin in actiune pe Andrei cu Ania si m-am transformat in fotograful de serviciu.
Si sa nu uit sa mentionez momentele artistice sustinute live la chitara si muzicuta care ne-au incantat pe toti.

Voi incerca pe viitor sa va anunt de astfel de evenimente in timp util inainte.

As vrea sa imi cer scuze anticipat daca unele din persoane nu doreau sa fie fotografiate si postate si le rog sa ma contacteze ca sa le scot sau sa le blurez.

prezentarea de inceput



si incepem sa impaturim cocori


eleve studioase care vroiau sa vada de aproape :D


asistenta Ania la datorie :D


si mandrii cocori


un "el" si o "ea" artistic la poza


si proprietarii


o noua pasionata in origami, ruxandra cu cocorii facuti de ea si sotul ei


cei mai mici invatacei


si iar cocori la alte mese, nu am fost sigura daca vor si doamnele sa fie pozate, de aceea am pozat doar lucrarile


si ultima doritoare venita mai tarziu, foarte timida la inceput, dar a prins efectiv din zbor


momentul artisitc la chitara


o domnisoara fascinata de "ce soarece/sobolan mare"  si apoi si de cocori, din care a facut o familie


aici deja incercam sa invatam un alt model din familia kusudamelor, dar am uitat care, o sa revin cu numele lui cand il aflu de la Andrei sau Ania




doamna in genunchi o invata pe o fetita sa faca si ea un cocor


si am incheiat tot cu niste flori de Morning Glory pana la urma , de la cele mai harnice eleve

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu