luni, 9 august 2010

Expozitie origami Bucuresti

Sunt incantata sa va anunt infiintarea oficiala a Asociatiei  De Origami Romania (A.D.O.R. de acum incolo).
Cu sprijinul celor de la Diverta , incepand cu ieri duminica 08 August, timp de o luna,  sunteti invitati sa va delectati ochii cu o multitudine de modele origami de la foarte multi pasionati ai aceste arte expuse in Bucuresti la libraria Diverta de pe Bd. Magheru (din cate am inteles e cea din Piata Romana). Expozitia poate fi cu vanzare pentru doritori si cu mici suprize garantat.
Cand o sa ma fac eu mare si o sa invat si eu mai multe modele imi doresc sa ma regasesc si eu pe lista de expozanti.
Daca sunteti din Bucuresti, din apropiere sau aveti drum pe acolo nu strica sa aruncati un ochi pe acolo. Va astept cu impresii.

2 comentarii:

  1. Afisul meu a aparut si pe blogul tau :D.....superba expozitie...felicitari tuturor....

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari voua in special, care v-ati si imiplicat in realizarea evenimentului. Nu puteam sa-l las sa treaca nementionat.

    RăspundețiȘtergere