joi, 1 iulie 2010

Scoici lumanari decorative

La inceputul primaverii am ajuns pe malul marii, cu o plaja virgina de turisti si am gasit-o acoperita de scoici de tot felul. Initial le-am cules ca un copil fericit, desi nu stiam ce voi face cu asa cantitate cata se adunase. Mi-a venit ideea lumanarilor decorative si asta a iesit.

Ca idee cam cum arata plaja in primavara, nu ca acum s-ar fi schimbat ceva semnificativ, doar ca scoicile sunt mai maruntite.



Si scoicile lumanari - sunt lacuite la final, fierte si rasfierte (multumesc , mama soacra) ca sa iasa mirosul de carne putreda din ele, gelul de lumanari este fara alte uleiuri esentiale si arde fara fum ( pe probate de doua prietene)

Un comentariu:

  1. Pe testate :) Lumanarea arde foarte frumos, nu se topeste tot gelul odata, nu crapa din cauza caldurii, nu curge, nu miroase, nu scoate fum, in schimb atat de frumos se vede scoica la lumina flacarii... aaaa si scoicile mici, ce sunt puse de decor in interior... n-au creat probleme nici ele.
    Si arde lent, eu am aprins-o vreo 3 zile cate 2-3 ore.

    RăspundețiȘtergere