vineri, 15 ianuarie 2010

Continuare Neseriozitate


Incheiere la subiectul Neseriozitate

Dupa ce am postat pe blog acest text, i l-am trimis si ei pe mess si dupa o luna fara nici un semn de viata m-a contactat sa isi ceara iar scuze, sa imi zica de acel accident ca este real si un copil a fost in spital si ca daca o contactam am fi putut rezolva problema. Chiar daca acel accident este real, a trecut o luna de la el, putea sa ma contacteze oricand, pe cand ea nu a facut-o decat dupa ce am facut eu publica toata povestea.
Aseara am stabilit sa ne vedem sa imi dea banii, pentru ca si mie mi se pare corect sa imi primesc pentru orele si materialele pierdute, iar dupa ce mi i-a dat, eu deja eram intoarsa sa plec in treaba mea si nici nu am realizat initial ce a mai spus ea. Sper sa reproduc exact cuvintele ei :" O sa merg la biserica sa aprind o lumanare si o sa vezi cand o sa vrei copii!"
Traim in secolul 21, suntem educati si inca mai aruncam cu vorbe din astea de oameni ignoranti? Asa a vrut ea sa-mi demonstreze ca e un om mai bun ca mine pentru ca nu am crezut-o cu accidentul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu